Juni har lindat pappa runt sitt lillfinger,

Min JUUUUNIVilket får mig att undra hur faan ska vi då kunna skaffa barn nummer 2?
Jag har tappat orden nu för att skriva vidare fast jag vill, jag hör hur hon snyftar fast hon både fått välling kramar Tiger och pussar och legat med oss tills hon somnat….. orden torkar ut mig så många e dom.
När hon sover med tiger, Vaknar så, går man inte dit ( då somnar hon aldrig) En mammas instinkt.Men men en söt liten flicka kan vrida o vända på Pappa.
Han ska sitta o skriva inte fjanta runt med Juni, vi har satsat allt för det at han ska skriva, varför tar han inte chansen………..Faaan jag undrar hur det blir när barn numer 2 kommer ……… Intressant! E ska skriva inte fjanta runt med Juni!
Och jag borde måla …. jag försökte igår men,   något saknas …… jag kan inte längre mal för mig själv just nu vill jag måla för att Sälja! Men vem vill köpa ……… Faaaaan om jag hade råd och tid skulle jag vänta måla, och göra en utställning (fast visste ni det att konstnären själv får betala för utställningen) det dras av sen.
Allt känns ditto just nu, min insperation allt jag försökte igår ………känns som att jag undrar om jag i huvudtaget kan måla, men sen ser jag på väggen och vet……..men var är du min inspiration??????????
Fannn va jag saknar kommentarer bett om men får inga …..läser nån det här?`? Jo idag hände en annan sak, fast det var en olyckhändelse  ……..men jag följde det så inte E trodde det var med mening ….. Orkar inte blogga mer idag , jag vill ha stöd annars orkar jag inte blogga mer.
Ge mig en anledning ……. att skriva , måla..va fana va patetiskt det låter skit samma, se you i be barack!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0