Nya saker! och gamla som jag gillar

Idag köpte min E en poncho till mig på Gina Tricot, den va fin helt ok och tunn så där så man kan ha den nu utan att svettas ihjäl, men ska jag vara ärlig så tycker jag att ponchon från Peru är finare :/ Ska lägga upp bilder!

Och en Bild på världens bästa hudlotion, den luktar både sommar/semester och höst allt på samma gång den är underbar och inte allt för dyr!!

Sen just nu har jag skrivit klart själva texten . . .  till något som jag kommer att göra, men det får bli en överraskning jag ska berätta ber om det sedan men det är en seriös sak!

Jo jag har också tänkt lägga upp en bild på ett par skor jag köpte i Juni, det är ett par fr Nike fast med lite rund sula, sådana så man tränar bakmusklerna också och varför jag lägger upp bilden är för att detta är de bästa skor jag någonsin ägt som är tränings skor och de kostar kring 1000kr och det är det värt! Det är skillnad att gå med dem eller vanliga joggning skor.






Ny tunn blus som är vid!


En tunn blus så man måste ha nåt under men den e jätte fin och från H M



Poncho fr Gina Tricot 199kr i tunnt material så man kan absolut ha den nu …….




Poncho från Peru i Lama, man kan endast ha den när det är kallt, fast ärligt tycker jag den är snyggast!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0