Friday, Vendredi, Viernes, Fredag!

Idag fredag den 1:a juli ….. gud vad tiden går snabbt och vada varmt det är jag svettas bort i lägenheten. E är borta hos en kompis ikväll sen ska dom och ett gäng i väg och kolla på Toto, lite avundsjuk är jag hade också velat se, komma ut lite tillsammans och inte enskild varje gång.
Men så kommer det vara då man har barn.
Jag önskar vi kan göra mer saker tillsammans , sist såg vi Romeo och Julia  ( vilket jag verkligen kan rekommendera om den går fortfarande? Bounce gjorde koreografin) men det känns som evigheter sedan men var i vintras …..vad mer kan jag göra än att tjata, jag vill inte vara den som skaffar barnvakt o hittar på hela tiden.
Hur som helst har det varit lugnt och mysigt idag och rätt så skönt faktiskt att vara hemma själv, har hunnit med att baka bullar också inte för att jag ska äta dem men Juni är galen i bullar.
I förrgår tog vi en sväng till Erik Dals badet första badet för mig på typ 2 år och jag skämdes som bara den över mig själv ….. inte nog med övervikten så gör det ju inte bättre av att ha silikonbröst som blivit ännu större pga vikten …. men jag intalade mig själv att skita i att jag såg för j… ut. Det var skönt att bara bada!!
Nästa sommar tänker jag verkligen inte se ut så här eller ens i jul jag måste ta mig i kragen och börja …. OCH börja träna speciellt ryggen. Bara det att senaste året har jag förlorat min karaktär!
Längtar så tills den 15:e juli då jag ska fixa munnen, jag ska ha med mig en läpp penna som jag brukar ha, vill att det ska se naturligt ut och det finns en som är jätte bra som jag haft i flera år från BodyShop som heter Nude den är läpp färgad ser jätte naturlig ut fast man får ändå en skarp linje.
Nähä dags att engagera mig lite i Juni som struttar omkring!
Nu spelar de Toto på radion, Hold the Line ……..
Här har jag använd rullarna jag fick i födelsedagspresent det e jätte bra  OCH sliter ej på håret som en locktång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0