Helgen som varit ….

Har bestått av en god middag i lördags med Japansk husmanskost hos min förra chef det var så himla trevligt!! Det blev kyckling med grönsaker & ris sedan en god chokladkaka med glass som jag tog receptet på förr det var nog en av de godaste kakorna jag ätit ( dessutom med mörk choklad som är nyttigt! ) Efter det så blev det en lugn söndag vi kollade på en as dålig film, Oscar and the pink lady, ny film som finns att hyra. Tips!! Hyr den inte! Vi har en film kvar att se, Svinalängorna den ser jag framemot att kolla på morgon. Ska berätta dan något som jag nästan skäms över men inte kan sluta kolla på, en blogg men inte idag då har jag väl inga läsare kvar. E och jag har haft det mysigt och bra sista tiden jag är å glad för det och det får mig att känna och förmodligen han med och hela lägenheten att det är som ett moln av lugn och harmoni som svävar ovanför oss, ( förutom nu då när vi har en Juni som skriker i sängen men ska sova, bara att sitta där tills hon somnar men otroligt jobbigt att höra) Hon borde sova redan för länge sen … hon måste lära sig att sova i sin säng vi har försökt i nästan 6 månader så nu räcker det hon får ligga där tills hon somnar. Hur som helst jag är bra på att byta ämne … jag ville ju skrivs en dikt här det var länge sedan men just nu kommer jag inte på nått ….. såååå lägger upp några kort istället! Beso! Här kommer korten!
Fick en chock när jag såg kortet och hur fet jag är! Men jag lägger upp det för det är verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0