Tråkig söndag blev en trevlig middag….

Hos en vän i Aspudden …skaldjurs sallad och lite vitt vin.
Under helgen så har jag ej skrivit för har varit borta dels hos mamma hela dagen solat grillat och kommit hem i mat koma ……men jag vill lägga upp en bild på de bästa produkterna jag äger!
Kan ej leva utan detta smink!!!! Bästa är Chanels foundation!
Och jag har visat nu mina favorit produkter fast den jag ej kan leva utan är Chanel´s Foundation …. man får ett nytt ansikte!
Jag ska nu lägga upp en bild på en ny tavla jag gjort den är 70 ggr 100 cm och den är ej klar men jag tog en bild och vill lägga upp den OCH den är till salu!!!
Den heter Ana ugglor i mossen, men som sagt var den är ej klar men jag gillar upplägget av den ,  om nån e
intresserad mala mig.
Sen vill jag säga en sak som jag läste idag av nyfikenhet bara läste jag Kissies block, där hon lagt upp bilder på sig tex när hon äter melon och en text där det står att hon vill gå ner nått kilo till ( men nej hon har ej ätstörning) Hon har två stora silikon bröst på ett benrangel ingen kille gillar sång och hur kan hon vilja gå ner i vikt mer? jag tycker jag e knäpp som läser men som före detta anorektiker fastnar man för sång här. jag vet att det e fel, men innerst inne önskar jag kanske att jag var så smal. Tråkigt men sant om man nu ska vara ärlig …….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0