Vad är det med fotboll och män???

Vi skulle ha mysigt ikväll köpte lite vin åt god mat, nu sitter E och kollar på fotboll på DATORN?! totalt okontaktbar ……? Vad är det med killar och fotboll som gör det så allvarligt?
Jag känner mig lite snopen faktiskt …. trodde nog att kvällen skulle sluta på annat sätt eller att vi skulle prata om allt kanske vara gulliga osv, men nej nu är det fotboll!!
Jag känner mig som ett stort frågetecken!
Det är ju Copa America vem kan ha missat det??
Ibland kan en relation vara så kall och svart och tom ( utan att nått hänt) . . . man sitter i samma lägenhet men man ser inte varandra …..
Ibland önskar jag att vi inte hade dator eller TV eller Radio så vi var tvingade att just UMGÅS och PRAYTA som just så som vi gjorde i början, då spelade TV:n ingen roll. S tror jag att det är för många just i början det är så man vill att det ska vara när man pratade!
PUSS kram BESO Me voy a costar ahora. . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0