Baby Booooom.

Alla ska ha barn nu verkar det som.
Klart man blir sugen själv men inte förrän jag gått ner allt  ( vilket innebär 30 kg) me tanke på allt man går upp.
Om jag blev gravid igen så hoppas jag självklart att det skulle bli en son så man fick en av varje, namnet e redan bestämt det gjorde jag sen länge t baka….
Mauritz Victor Luis, ( Luis efter Ludvig den 14:e) ( som jag vet ALLT om) Mauritz för jag tycker om namnet och att det är Franskt.
Juni heter ju  Juni Rafaéla Lourdes, Lourdes efter ett helgon i Frankrike sen valde jag mellan de andra namnen men när hon kom ut va hon en Juni, man ser direkt sen tycker jag Rafaéla är ett fint namn.
Andra fina namn på flickor som vi valde mellan var;
Delphine
Laura
Fredrika
June
Virginia
Ester
Apollonia
Francoise
Lily
De va de andra namnen, vad tycker ni valde vi rätt?? Juni Rafaéla Lourdes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0