Tvättstugan!

Har jag spenderat de närmaste timmarna i trots solsken ute. Vad som jag inte kan förstå är folk som bokar sista tvätt tiden, hänger in i torkskåpet och sen skiter att hämta upp sakerna, så andra får vika ihop speciellt när det är nån killes unkna kalsonger, suspensoarer och gamla träningskläder, hur svårt kan det vara? Jag skulle inte vilja att någon annan vek ihop mina underkläder. Längtar tills BB ikväll, fattar inte att något så dåligt program egentligen an bli så beroende framkallande, det känns nästan som att man känner deltagarna fast man inte gör det. Den senast inkomna deltagaren verkar ha helt tomt stall i hjärnan, däremot kommer hon säkert att få massa smaskiga filmerbjudanden bokstavligt talat när hon väl åker ut. . . . Heja Vanessa & Annie! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0