Framtiden….

Skrämmer mig ibland…..
Men är man en familj måste man ju ha planer, och jag vill inte förstöra E:s planer heller han vill gå skrivarlinjen /författarlinjen, han vill skriva, det e helt ok i ett år …… men då får vi leva fattigt och det 'r väl ok om man älskar varandra o när vi träffades var ju hans passin att skriva och min att måla! Det får man aldrig kuva.
idag såld jag en tavla för 1500 de va bra.
Nästa vecka har jag möte med en restaurang på söder som ev köpa el hyra  mina tavlor……
Så varför känner jag mig så olycklig & ensam?
När jag borde vara glad?
jag känner mig som att jag inte har en enda vän. Tragiskt va om man inte har en enda vän……..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0