Semester!

Fast jag vet inte om jag ska kalla det semester, när man reser ensam med barn. . .


Hur som helst så har jag och Juni varit i Norrland, det var helt underbart soligt , grönt gräs , frisk luft, och dåligt vatten … så vi fick ha vatten på flaska, så kommer det vara till augusti, gud vad jobbigt. han hälsa på min syster, och en kortis hos en vän som ska få barn om några månader inte så mycket mer.

Sjävklart hann jag med en shoppingtur. Jag behöver bra skor att gå i, så köpte ett par vita fr Puma som är sk toning skor, dvs sulan är rund, kändes jätte konstigt först men nu är de perfekta och jätte sköna!! Sen blev det kläder till Juni och ett par jeans t mig som självklart e lite stora för man tänker inte alltid när man har bråttom att de töjer ut sig minst en storlek!

Jo det blev en skinnväska också i brunt fr Vera på Åhlens, jag älskar deras väskor dels för att de håller länge , är skinn , och blir oftast snyggare ju äldre de blir när de slits, och de gör de.

Vägde mig idag o hade som tur var ej gått upp i vikt trots all mat o fika jag unnat mig i helgen, gud va skönt ….men heller ej gått ner, måste skärpa mig! Känner mig verkligen ful. och oattraktiv …….. och om man känner så själv tänker man att andra med gör det. jag behöver peppning sällskap på gym el promenader tror jag …. så jag kommer igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0