Sverige & Stockholm är pytte pytte pytte litet!!

Idag gick jag och Katy och hennes dotter Felicia på promenad för första gången, hon var med i min mamma grupp men jag har missad alla promenader men med henne kändes det extra kul att gå eftersom hon kommer från Colombia och pratar spanska.
Hur som helst så går vi till gamla Enskede till ett jätte mysigt Café där sätter oss ner och pratar och fikat sen kollar jag bakom mig, där sitter en kille en babys i barnstol och en tjej och tänkte mest oj han va lik nån jag kände …..
Sedan hör jag honom prata och inser genast att han kommer från norrland!
Så fort jag kom hem mailade jag och frågade, Jo det var Linus som jag datade sista året i gymnasiet och som var min date på studentbalen! Oj oj va liten världen är.
Sen vill jag inte va kritiskt, men snälla Linus! Han är lång, fint hår , fina drag osv …. men skiter fullständigt i hur han ser ut, om han bara hade lite vax i håret, rakade sig , typ skulle han se ut som en riktig lång mörk fin karl …..men han lämnade aldrig "bonnigheten" när han flyttade ….. Hur som helst blev man återigen påmind om att Stockholm är verkligen inte världens metropol som många stockholmare tror ;=)
Efter allt det så gick jag och Juni och köpte en glass på Mc Donalds och det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0