Besök varje helg . . . :=)

Haft så lite tid att skriva, dels så senaste 2 helgerna har jag haft ena helgen Morfar här och nu sist Mormor, jag lämnade henne idag vid t centralen. Och emellan det så har Juni varit sjuk och jag med, jag har fortfarande kvar nått i kroppen efter 3 veckor . . .  funderar på gå till läkaren. Men har bitit ihop ändå för jag hatar och har ej tid att vara sjuk.
har massor att berätta men klockan är sent nu och jag ska upp tidigt med Juni och lämna på dagis, sen iväg fixa massa papper osv.
I helgen var E borta när min mamma var här , vi gjorde julfint hemma även om det är lite tidigt men det kändes mysigt! Visar bild på det, sen ska jag gå och lägga mig nu men jag lovar att försöka skriva morgon efter att jag kommit hem från alla ärenden.
Kram på ER alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0