I will not make the same mistake that you did, I learned the hard way

Locobase den bästa hud krämen som finns, i alla fall sedan jag var hos läkaren som skrev ut en salva för mina kliande händer som gjorde att hela huden försvann på en gångs användande.

 

 

Specialkräm för mycket torr hud. Bara ett tips.

 

Börjat skriva dagbok igen känns bra, har lovat att försöka skriva varje dag även om jag är trött och bara orkar skriva en mening. Bara att jag skriver.

 

Kämpar på med vikten och har mer eller mindre panik eftersom nu är det bara typ 3 månader kvar tills badsäsongen. Eftersom det går så dåligt funderar jag på att gå på koll hos läkaren om min ämnesomsättning. Hade mycket lättare att gå ner innan jag fick barn. Är det andra som vart med om det?

 

 

Annars har jag målat och målat måste annars skriker min kropp hungrig. Nu har det gått tre dagar och ingen målning, inga färger och kan inte heller köpa några pga att jag ej fått pengar än , och förmodligen kommer jag ej ha pengar heller för har födelsedagar påsk osv den här månaden.

 

 

 

Skit.

 

Jag vill ha färg! Jag vill ha Papper! Jag vill och vill och vill.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0