Uppe tidigt och promenerat under molnen.

Kändes skönt sedan när man kom in igen att man varit ute på utflykt och tillbaka innan tolv.
Målat idag och senaste dagarna ganska mycket och blir bara irrigterad. Jag kan inte komma på en enda bild som jag varit nöjd med eller som blivit som jag tänkt eller ens haft några bra ideér eller inspiration sedan minst ett år tillbaka om inte längre. Det gör mig frustrerad att man inte vill fortsätta.
Har nu 5 stora vävar som är halvklara bara för att jag tröttnat.
Jag önskar att jag hade ett rum där jag kunde vara och ha alla saker som bara var mitt där jag kunde trampa i färghinken och sedan göra fotspår på golvet bara för att jag vill det.  Nu lite bilder ....
Hammarby backen
Och en halvfärdig tavla . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0