Ingen DIVA

Är Jag absolut inte, men när man älskar någon så mycket, så står man själv tillbaka, dvs jag ser hellre till att mitt barn har kläder och själv går i gamla trasor . . . . Så var det inte förut i mitt liv, då stod jag i centrum. Men Nu står jag tillbaka alltid. Sen att jag kanske köpt lite dyrare t henne är för att jag vill att hon ska va fin!  och då kan jag köpa billigare t mig, jag går ändå bara omkring i tights och stora tröjor efter henne, då jag fortfarande e stor som en boll.
 
 
Det enda jag unnar mig är BRA smink, från Mac, men det köper jag bara var 4 månad så.
 
Så här känner jag mig! Och ser ut för någon månad sen, ( som en boll!) Saken e den att man accepterar det lättare efter att man vart gravid, om jag sett ut så här innan hade jag blivit galen eller jag hade inte låtit det gå så långt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0