Maskerad igår …..

Vad förvånad jag blev hur mycket folk hade lagt ner tid på att klä ut sig ……. det var så kul, själv var jag Inka indian….. kort kommer nästa inlägg.Då sa han jag är här för Eduardo
Det var så kul iallafall, mn jag vaknade kl nio i morse när jag borde sova ut, det måste vara moder instikt…jag saknar Juni! Sen ska jag berätta en annan sak också i nästa inlägg som e så jävla löjlig fr mannen, INTE MIN MEN HANS KOMPIS DRT ÄR JU DILEMMAT VAD HÄNDER NÄR MAN EJ KOMMER ÖVERENS,med din älskade bäste vän?
Jag frågade igår, kan vi gräva ner stridsyxan ……
Då sa han, jag är här bara för eduardo det får räcka.
OK
där fick man för att man vände kinden till . ..  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0