Valborgsmässoafton ….

I veckan dog min pappas faster, jag vet att ha blev ledsen och kanske därför hans sorg har gått ut lite över mig, han har ringt ibland när jag inte kan svara idag fick jag ett sms där det stod, Kan man aldrig få kontakt med dig på andra villkor än dina? Första tanken vara att jag blev förbannad, arg …. jag vet att han ringer ibland o jag ej svarar men herre gud jag har ju ett barn som är mer eller mindre så är ju barns som plåster jag har inte tid jämt, bara när hon sover. sen kände jag att okej det kanske beror på dödsfallet för det har alltid varit så att hans sorg ilska går ofta ut på mig … därav sms:et jag tyckte att det var spydigt iallafall. Jag blev arg ledsen o arg på samma gång! Tills E sa att det är bättre att du är den ödmjukare och skriver att du ej haft tid men ska bättra dig….. hur många ggr ska man göra det? Han kom aldrig ändra sig!
ÅÅÅÅh vad jag är glad att jag har en egen familj nu och inte längre behövde vara en dl utav en trasig familj.
Tog ett fint kort idag Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0