Hemma igen, och faktiskt skönt att vara hemma & har saknat att skriva. . . .

Efter en vecka i Norrland, var härligt att komma ifrån Stockholm, bo i en stor villa istället för en lägenhet mitt i smeten. Vi gjorde massa olika saker, Juni fick leka och träffa sina kusiner och det var kul att se henne umgås och ha så kul med andra barn.
Men å andra sidan är det skönt att vara hemma också . . .
Det var en super jobbig resa flyget var försenat och packningen vägde 1000 kilo sen bära på allt det …näe usch nästa gång åker vi inte så här sent hem.
Färgade håret när jag var där uppe, och jag blev super nöjd för att det ej var blekning utan färg och blev fint även fast jag bara gjorde utväxt så såg färgen jämn ut ( ska lägga upp bild på färgen samt på mig efter)
Nytt nagellack shoppade jag …
En sak jag märkte där uppe var att alla sprang omkring i Ponchos . . . ju mer Inka lik den var desto bättre Ponchos och bots med snörpning det var super trenden i Skellefteå!
Tänkte för mig själv då vilken tur jag har som har en äkta Inka poncho från Peru och inte en fejk från Gina Tricot :=)
Sen blev det massa shopping till Juni som hon fick av farfar allt hon behöver till vintern och hösten, jo jag fick också nått en super snygg klänning , ska lägga upp bild på den med fast det får bli morgon, men den är höstig , lagom lång och passar till fest som vardags och med strumpbyxor i alla färger, jag köpte mörk lila och mörk gröna till och det blev super snyggt och originellt, kan l¨ta konstigt med så starka färger till en klänning med färg men det blir jätte fint!
Känns verkligen som att jag kunnat ta det lugnt nu denna vecka vilket känns skönt, onsdag ska jag ju träffa Angela och vi ska prata om hur det blir i höst med terapin och så, lite ont i magen för det, ni vet när man inte vet hur saker och ting blir, vill gärna ha lite kontroll.
Sen börjar ju E sin författar karriär på måndag , nä , men han börjar ju plugga igen på Skrivar Akademin för att förhoppningsvis kunna släppa något av sina verk, och han är verkligen duktig!
Nu ska jag sluta skriva för jag har massor att berätta, men jag får ta det morgon, nu kommer bilder, håll till godo,
Buena Noches ….
Och sist men inte minst, min söta lilla Inka indian,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0