OK, några år senare, samma Blogg men nya inlägg!

Sammanfattning vet inte om jag ens orkar det efter så lång tid, Fästman, dotter Juni det får räcka så om det. . . . jag skriver helt enkelt som om det vore igår istället för att förklara allt som hänt i livet senaste åren som kanske är mer än vad man normalt sett ska vara med om i en livstid. Sen tänker jag nog också bara skriva lite tankar och lite dikter här tror jag jag tänker helt enkelt skriva det som faller mig in med andra ord.
Börjar med ett ordspråk som jag tycker är så sant!
Jag vill så mycket som jag helst önskar att jag inte skulle vilja
Så mycket för myskväll blev det dock ej ....speciellt ej när Juni vaknar klockan halv tolv och inte vill sova och det händer aldrig annars, är det ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0