Bebisar & barn Och att vilja ha barn.

Många tar för givet att de kan få barn och väntar….. men det var inge fel på någon utav mina vänner men tillsammans var det det. Många tänker inte på sådant utan tar föregivet, alla tar för givet tror jag att man kan få barn.
Gör inte det.
Man kan aldrig veta faktist…ibland går det ej ihop som med min kompis o hennes man. fast inget var fel å någon utav dem.
När jag blev gravid tog hon avstod från mig idag förstår jag varför, jag blev ju gravid på 30 dagar efter att vi bestämt oss.
Vi får se sen jag vill ha ett till….. inte nu men….. innan Juni är 3 år så man blir av med värsta tiden. På en period för det är krävande på ett förhållande att skaffa barn, många saker blir lidande, tex sex vi har inte haft det på månader, inget konstigt så fort någon  låter så vaknar barnet …….. så innan man skaffar barn ska man verkligen ÄLSKA varandra!!
Då skrattar man, sen somnar man …..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0