Idag, var det sura miner men efter dagisbesöket så försvann allt.

Jag vet inte om jag ville provocera fram det eller om det bara blev så kanske bor vi på för liten yta men , vi låg i sängen diskuterade från början ett program om barn som åker utomlands och deras föräldrar ser, sen vet jag inte vad som hände men vi vart irrigterade på varandra ….
Jag känner mig förvirrad inför framtiden just nu .. vi sk a köpa lägenheten el pappa ska köpa lägenheten och vi har bildat t bostadsrätt …. fast egentligen vill jag bara köpa en stuga långt in i skogen o gömma mig med kanske 2 getter……..
Men lägenheten måste köpas, och det lär bli en vinst när den säljs kanske kan jag få ett hus då med getter ( problemet e att det skulle jag få fast huset skulle vara i Norrland) Usch jag känner mig förvirrad och oviss just nu inför framtiden……
Nog om det, idag var jag o >Juni p dagis, nästa veck är inskolning, gud vad tiden går fort, idag kan hon skälla ut mej ( som hon gjorde när jag ville att hon skulle sova i sin säng) och det var en lång harang … till att nu ska hon gå på dagis och på torsdagar ska de ha massäck med sig i ryggsäck ( vilken tur för jag visste att de kulle ha sån, så jag har köpt en fjällräven t henne en vinröd) där ska hon ha sin mat säck på torsdagar!!
Tiden går så fort, sen när vi var där på dagis var det en mamma med en bebis på max 6 mån…. jag fattar inte hur man kan lämna bort en sån liten  …….. jag har svårt att lämna Juni…
Hur som helst, det fanns en tjej som hette Juni, jag trodde inte det var så vanligt ….. just det namnet, fast fåran har ju fina speciella  andra namn, som Rafaéla Lourdes, så Juni har fina namn och alla har en betydelse.
Jag har en kompis som försöker f barn , nu e de inne p sista alternativet man kan ha, i januari blir sista försöket, Varför? ska dt vara så svårt fö ( hon blev gravid nu i somras me tvillingar men fick en sjukdom som e ovanlig så barnen dog i 3 mån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0