Trodde på svar …..

Gud vad tråkigt att ingen ens har gissat, jag trodde jag skulle ha åtminstone ett inlägg, det är ett jätte fint pris faktiskt! Så gissa . . .
Idag var jag och handlade nagel lack och naglar lät mig köpa ett av de dyra stora flaskorna nagel lack, jätte fin färg, mörk mörk lila röd nästan svart fast ändå inte … märket heter OPI, finns på Kicks, a 150kr Iallafall super fint täcker bra och torkar snabbt, snabbare än Mavala som jag brukar köpa de små flaskorna och det var glans i också.
Jag har börjat skriva på en dikt, men kan inte komma på fortsättningen;

Ordet Vi finns inte mer

Du gräver ner mig och gräver upp mig

Du borstar bort jorden och ställer dig stolt



Jag ska jobba mer på den texten . . . . .

 

Jag hörde en jätte bra låt idag av Adele, och oftast brukar jag mest fastna för en melodi och texten i andra hand, men den här texten var underbar och att hon skrivit den själv gör det inte sämre, jag älskar när man kan känna igen sig själv eller en känsla man haft i en text. Jag tycker denna är otroligt vacker;

 

You'd know how the time flies.

We were born and raised in a summery haze.

Bound by the surprise of our glory days.

 

I hate to turn up out of the blue uninvited

But I couldn't stay away I couldn't fight it.

I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded

That for me it isn't over yet.

 

Nevermind I'll find someone like you.

I wish nothing but the best for you too.

Don't forget me I beg I remember you said:-

"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead" yay.

 

Nothing compares no worries or cares.

Regret's and mistakes they're memories made.

Who would have known how bittersweet this would taste?

 

Nevermind I'll find someone like you.

I wish nothing but the best for you too.

Don't forget me I beg I remembered you said:-

"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Ja jag tycker den är vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0