Puuuuuuh

Började klockan sex nu är klockan kvart i tio ……. hon skriker fortfarande, jag har lagt henne i sängen och provat sova i min säng 5 ggr då börjar hon skratta & sprattla med benen fast hon är jätte trött. Gud önskar hon kunde somna för det är så jobbigt i hjärtat att höra detta skrik ….

Men hon måste lära sig sova i sängen och det här är enda sättet. Och hon har alla sina gosiga vänner där, plus en flaska med varm mjölk.

Ändå skär det i hjärtat …… 21.48 måtte hon sova klockan 22.00 i alla fall.

Sen blir hon mer och mer trotsig för varje dag som går, nu kan man absolut inte mata henne, då vägrar hon äta, bara äta själv och då kan ni tänka er hur det ser ut sen mat på golv, väggar ibland. Och hon är kräsen med vad hon vill äta, till och med när man får kramas … och hon är 15 månader tiden går fort! Hon vet redan vad hon vill och inte vill.

Och vi vill ha en till, hur skulle det gå om hon inte kan somna nu och sen ett spädbarn ……. fast samtidigt vill jag ha det avklarat för de första året är jobbigt och andra med …. och jag vill inte vara 40 och vara i små barns åren. Då är jag glad om jag kan fixa det innan. Och jag är glad om vi kan få ett till, man ska aldrig ta sådana saker för givet det har jag sett på nära håll bland vänner. Ta aldrig sådant för givet.



Så här kände jag idag….



Ordet Vi finns inte längre

 

Du gräver ner mig och gräver upp mig

 

 

 

 

Så känner jag idag…. men jag älskar min pojkvän men bilan d undrar man om de kommer från Mars

Och ibland känner jag mig väldigt ensam.

 




Gissa var det är och du får en fin present av mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0