Varför?

Varför, är det bara tjejen i ett förhållande som skall "odla" romantiken? det stör mig så mycket , och när man tar upp det så känner sig det manliga könet då tvingat att göra nåt, så var det aldrig förut. Är det så att det bara är kvinnan som skall ta tag i sånna saker? Och görs inget blir det som det blir? Åh det stör mig så, för sådant borde komma naturligt. Båda könen borde tänka på att vårda passionen! Det borde till och med finnas en Passionens dag då man vårdar!

 

Nog om det nu . . . . . det vardagliga håller på ta över och jag börjar tröttna på att överaska och "ta hand om".

 

Har dock målat lite här kommer lite kort fr senaste veckan. (Längtar så tills nästa vecka då kommer min mamma hit).

 

dsc06682

dsc06721dsc06713
Moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0