Behöver tips iför den 4:e september på restaurang som har musslor!

Ikväll har vi tvättat, packat, städat och badat alla familjemedlemmar …. vi ska upp tidigt som satan, men får sova på planet jag ångrar att vi skulle åka så tidigt, har gått upp klockan fem, halv fem, kvart i fem hela denna vecka …..PUH
Vi ska åka till Norrland, …där vi har så fina minnen….. men nu ska vi hälsa på mamma, pappa och syster, jag vet att Juni längtar ihjäl sig efter mormor.
Vi har lämnat in min förlovningsring, den hade 5 stenar, totalt 0,75 karat diamanter det var min mammas gamla vigselring, men jag tappade en sten för några månader sen så kan ej ha den så nu ska de göra om den så det blir 3 stenar så får vi tillbaka en, som vi förmodligen säljer, vi pratade om det här länge men gjorde inget åt saken ( sen en dag kom E hem o berättade att han lämnat in den osv och skulle göra så här) först blev jag arg besviken o tänkte men jag vill inte ha 3 stenar! det kommer bli fult, men låt oss se, han vill att jag ska ha den den 4:e 2 år som förlovade då! Vill äta på ett mysigt litet ställe med helst musslor på menyn men har inte hittat nån sån restaurang, så vi kan inte heller använda våran restaurang bok vi köpt, ( man äter gratis en person vid två i sällskap)( vi kan lika gärna låna ut den för det är 10 gratis middagar för en pers och vi hinner inte gå på alla) och det va bara fina restauranger men ingen har musslor ….. trist
Jag skulle vilja ha tips på liten romantiskt restaurang italiensk kanske … och där man kan äta ost istället för dessert ….
Sedan har jag målat en inflyttnings present t mamma men insåg att den e för stor att ta med på flyget så hon får den när hon kommer ner för att lämna nycklarna för det gamla huset ….
Ska lägga upp bild …
Jag känner sista tiden att jag vart stressad, eller jag har velat göra mer saker med vänner, men har hela tiden vart nått ivägen …. som en vägg. Fast det egentligen bara vart hemma saker och iochförsig att jag prioriterat att måla.
Ok nu till bilder! OCH snälla ge tips på restauranger som har Moule Marinere ( Musslor)
Cirkus scott, juni klappar häst
Tråkigt när det var föreställning
PS mina tavlor är till salu!
Ska lägga ut en bild på hur ringen såg ut fr början nu kommer det va 3 stenar.
God natt mina vänner eller, Buenas Noche!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ciao! Jag älskar musslor med... Har ätit det på några ställen, det jag kan komma på just nu är Kungsholmen, Sture hof, Bistro Berns, Lydmar hotel, Wasahof och sen... kommer jag inte på fler ställen :) Du får nog kika in och kolla om de fortfarande har det och sen brukar det vara bra att boka i förväg, hatar när musslorna är SLUT! Lycka till! //Emma

2011-08-20 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0