Om du fick önska!

Önsketänkande önskelista . . .

En sådan lista kan man väl alltid skriva, drömma sig bort lite i den materialistiska världen.

Fast en lista som låter normal, inte om man hade hundra miljoner för då skulle den väl aldrig ta slut plus att man skulle vilja ha allt för onödiga saker som man egentligen ej vill ha bara för att man måste ta något dyrt för att det är en önskelista som är obegränsad i pengar, ni förstår.

Skulle vilja ha

Vinterstövlar från Timberland

En Tax valp

En resa till påsk ön

En systemkamera med bra zooom

En ateljé att hyra

Ett citron träd att ha i köket

En hel dag för mig själv, med massage, hårfärgning, nya naglar, och ett gott dyrt glas rött vin

Ett periskop att ha vid fönstret så jag kan kolla på stjärnor en kall viner natt

En middag på Pa & Co vid bästa bordet!

En botox spruta för att ta bort bekymmersrynkan i pannan

En utbildning i permanent makeup, eller som florist, eller en kurs i att lära mig framkalla mina egna foton.

En kurs i hur man gör smycken

En stor härlig sammets puff i rött

Ett par rosa eller gula Converse

En varm och mysig kappa från French Connection

Spray fundation från Christian Dior

Ett sim kort på Centralbadet eller klippkort

En personlig tränare eller ett kort att träna Pilates

En härlig tjejkväll med skratt och där vi gör smycken och pratar och fnissar

Wii spel med balans bräda(träning eller dans program)

En ny diamant till min förlovningsring så den blir hel, eller en likadan fast ny då den är alldeles för liten nu

En rosa dockvagn till min dotter

Ett par bruna tumvantar i päls

En kväll på operan och se svanskön

Vita liljor från min älskade varje vecka

Nya snygga praktiska bra underkläder istället för alla gamla mamma underkläder

Gå till ett medium eller att få göra ”resan”

Mer konstböcker

Det är en del saker som faktiskt är rimliga även om man inte är miljonär, skulle jag ha varit det skulle det stå helt andra saker på listan och på första punkten skulle det nog stå att jag ville ligga på operationsbordet i 50 timmar, nej skämt o så men att få bli av med överskotts hud från graviditeten ( för man får lite så) och att få sy ihop musklerna igen Förut hade jag midja, nu ser jag ut som ett päron och då menar jag päron på magen den formen.

Men det tror jag kan bli sant i framtiden efter vi är klara och vi har bestämt att ha en liten till om 1 ½ år då känns det lika bra att vänta med det, eller rättare sagt när jag gått ner alla mina sista graviditetskilon så kan jag bli gravid i juni/juli 2012, det är det vi pratat om i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0