Ett litet Inlägg del 1

Tisdagen började med en liten utflykt till Fotografiska där vi kollade på utställning, fascinerande och väldigt naket men vackert är det jag kan säga, men jag föredrar nog att kolla på målad konst än fotograferad. Glad att jag gick dock, åt en underbar macka ( kalkon och melon fast man hade skivad melonen super tunn) på surdegsbröd, och utsikten i sig var helt makalös!
Efter det vart det en sväng till Örby där vi skulle sova för att E skulle kolla fotbollsmatch Peru- Chile mitt i natten ..slutade väldigt bra med att Peru gör självmål på över tid!
Dagen efter var vi kvar , jag fotograferade lite i trädgården, plockade rabarber som jag ska göra paj av, sydde lite och lagade våffler som vi åt med sylt.
Kändes som att vi varit på en mini semester när vi kom hem fast vi inte alls åkt långt.
Tänkte på en sak, jag vet att jag har fått en kommentar här i nått inlägg men ändå kan jag ej se det nu ? :=/ sen så undrar jag varför jag inte får kommentarer i huvudtaget jag gillar att läsa inlägg eller kommentarer eller frågor eller tankar på det jag skriver, så gör gärna det, skriv vad ni tänker.
Jag har en fråga jag skulle vilja veta, Är jag den enda som har blivit helt fast på att kolla på Cheaters kl 09.50 på dagarna, det är läskigt att man gör det, jag är rädd att man kan bli paranoid själv av att se det programmet.  … men det är så jäkla underbart att se när DE åker dit!
Nåja det är gärna nått ni får svara på.
Ska lägga upp lite bilder!
Fin skylt på en duk
Älskar mammas härliga sommar text som står ute på trädgårdsbordet!
Mat på Fotografiska
Underbara trädgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0