Sent inlägg, men ändå bättre sent än aldrig

vete att jag ej skrivit på länge … det har bara inte vart lätt att hitta inspiration eller vilja … OM den 4:e kan jag säga att den söndagen bad E mig o Juni att gå ut så han kunde skriva …. det hände jo förlåt på morgonen sa han grattis…. jag var så ledsen över det……. Men när vi kom tillbaka sa han att han hade dåligt samvete o frågade om vi skulle gå ut o äta kina mat, näe sa jag
Det hade räckt med ett kort …..
Efter det har många dagar gott det jag ville skriva om idag var en film jag sett som heter  Between 2 Fires, jag hade tänkt fota omslaget men så dog kameran…
Hur som helst jag hade ont i magen från start till slut ..hjärtklappning, den innehöll allt man är rädd för men också något vackert , om att lita på människor och om att vara god trogen, den har fått massa priser och jag ber er se den filmen om ni gillar att se film och känna er berörda  ( absolut inget för folk som bara vill kolla på komedier o ej lära sig nått)
Den berörde mig till tårar, ont i hjärtat  vackert.
Jag ska iallafall ladda upp några kort fr tiden efter jag skrev sist så hål till godo …….
Juni leker med kompis
Pappa & Coco
Fan vad ful jag vart där, konstiga kinden, men ok låt det va så …
Kläning från valencia
Present från mormor, i Valencia
Siesta bilden är fr Norrland en matfestival..helt underbar mat, jag menar var kan man få Wokad Palt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0