Imoron kalas för Juni & mig !

Sen hade jag idag besök av en av mina bästa vänner, som , ja de har försökt få barn i 10 år  gjort alla tester gjort alla försök nu på sista  ( där man tar ut äggen o inseminerar och sedan stoppar in, är hon nu gravid i 3:e månaden jag är så glad för hennes skull, om allt går vägen blir det barn på nyår.
Jag kommer att uppdatera om det. Det är faktiskt många som tror att jo men jag vill ha barn (typ snart men inte nu) Men när man väl ska ha så är det inte så enkelt som man oftast tar för givet att det ska vara.
Jag hade tur tycker jag!
Men saken e den att du endast kan bli gravid 2 dagar av 30, och inte ens då är det säkert. Till och med när de gick och testade sig var det inget fel på någon utav dem, de bara passade inte ihop. Hur ska man veta det 3 år innan när man planerar allt annat man vill ha först? Inget är säkert, inte ens sådant som vi kvinnor oftast drömmer om och faktiskt tar för givet.
Jag är så glad att jag hade turen och lyckan att faktiskt få ett barn, även om resan dit under graviditeten inte var lätt snarare ett lidande. Men så är det ju inte för alla. Med det vill jag ändå avsluta med en bild, där jag ser lycklig ut tagen 45 minuter efter förlossningen som jag gjort UTAN någon som helst bedövning vilket jag ej rekommenderar. Men stolt o glad var jag o faktiskt rätt så snygg utan smink efter en sån lång match ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0