Akutmottagningen 3 timmar Carema Jovisst

Målar lite på ofärdiga bilder ändå.
För att sedan efter att suttit skakandes och svettandes och frysandes i 39 graders feber träffa läkaren som jag absolut inte förstår vad han säger mer än att han säger att proverna var bra!
Kan tilläga att det var på Carema jag gick till, gick därifrån med recept på hostmedecin, som självklart var slut på Apoteket som låg bredvid, så fick beställa och hämta idag istället.
Vila göra allting i slomotion, dricka masssssa vatten har hjälpt idag var febern mindre , ja sen har jag ju knaprat alvedon hela dagen för det var det man skulle ta inte Ipren som jag tagit förut.
Nåja, hoppas det e lite bättre imorgon för då är det ju Nyår, och jag har så mycket jag skulle vilja hinna med innan dess, men det får jag lägga ner.
Jo lade upp denna bild bara för saknar kabeln fortfarande till kameran för att lägga upp de nya, men idag har jag ritat lite och då får denna bild symbolisera det eftersom det är en bild där jag målar :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0