Bakat, och målat . . .

Blev inget av vernissagen jag hade tänkt ha, folk tackar inte ja på inbjudningar eller tackar ja för sent, fick mail från folk som undrade varför inbjudan var borta ( JA för att ni ej tackat ja). Hur som helst det är bättre i Janiari i början att ha den då, för jag har minst 4 oklara verk då hinner jag med det också.
Försökte mig på att baka Cup Cakes idag blev katastrof hur får man frontongen så där fluffig?? min bara la sig mer eller mindre rinnandes ner fast den stelnade åtminstone. Ska prova igen själva muffinsen vart god använde leilas recept.
Som vanligt senaste tiden spenderar E sin tid med att skriva, det är så mycket skrivandes att det känns som att han gör inget annat, hur vore det om han umgicks med oss, el åtminstone var närvarande när han gjorde det. Tröttsamt att det alltid ska vara något. . . .  Men så är väl livet?
Nu kommer lite bilder dels på Muffinsen, nya tavlor halv ärriga förutom den med skogen, och en liten på mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0