Jul

Massor med nya bilder tgna, men tyvärr blev sladden kvar däruppe ........ kommer på posten hoppas jag.
Resan från Skellefteå till Stockholm var en mardröm, Juni skrek från lyft till landning i en väldigt hög ljudnivå. Sen fick vi efter att beställt taxi från ARN vänta i ca 45 minuter innan allt bagage kom. När vi äntligen kommit hem, lagt Juni, ringer grannen på och ska prata om katten som hon vaktat . . . . . allt slutar med att jag lägger mig med Juni som vaknat ungefär 100 grr tills hon somnar och då går upp och tänker äntligen va skönt, tar en Ipren och sen ett glas blåbrs soppa, en halvtimme senare har jag 38,6 gr jag trodde att Ipren tog ner febern?
Nu blir jag orolig och börjar känna efter . . .. . .
Men samtidigt har jag inte tid att va sjuk, veem an ligga sjuk när en ettåring skriker eller kvittrar mamma . . . . det finns ingen tid.
Imorgon blir det frukt och gröt t frukost ..... lite vila så mamma blir frisk.
Kram alla läsare . .  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0