Längtar som ett barn

Längtar så mycket tills nästa vecka när alla måsten är gjort och vi äntligen åker upp till norrland. Även om jag vet att efter 3 dagar där blir jag galen och vill hem igen så längtar jag. Jag vet att det kommer lukta pepparkaka och gran, att det finns god mat och att det eldas vet i öppna spisen . . .
Alla klappar är klara såg till att fixa det redan i november för att slippa all stress och alla miljoner människor som trängs och ger en panik. Förutom en då till E, och det måste vara nått speciellt . . .  vet bara inte vad än.
Vet att jag ej skrivit så mycket här sista tiden men mycket av min tid har gått åt att måla och framförallt skriva just nu, ska försöka mig på att skriva något längre än en dikt, första utkastet lägger jag upp här. Jag jobbar hårt på det just nu ( den tid jag har över) Mycket tid går åt till tisdagarna och alla uppgifter som skall vara klara då.
JO just det ska tipsa om en sak!! På indiska finns ju doftolja till ljus doftkrus, nu har de en som heter  Cozy Christmas, köp den innan den tar slut , jag ska köpa ett helt lager. Det doftar varm jul och lycka, Trust me det är den underbaraste doften som finns av alla dofter man nu kan köpa till krus. Har ni vägar förbi Indiska gå in . . . .
Nu dags att skriva lite men hopp här kommer en bild iallafall från badrummet :=)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0