Längtar . . .

Längtar så mycket tills vi åker på måndag att fira jul, ändå e det en veka kvar innan det är jul, och jag vet att efter tre dagar där uppe blir jag mer el mindre tokig och vill hem.
Jag tänker inte på det nu utan bara på att jag längtar upp och för Junis skull hur glad hon kommer att bli,
Jag har fått godkänt förra veckan en sak ....... som jag är så glad över, som jag tror 95% av alla tjejer behöver, men som har pågått under en tid som jag ej berättat om. Men jag tänker att när det börjar ska jag blogga mycket om det, och hur det påverkar ens tankar. . .  intressant  tror jag.
Är så himla förkylld jaft feber idahg men har inte tid med det så vart ute idag ändå och handlat julklappar plus fikat på Gunnarsson´s med Juni. Puuuh måste säga go natt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0