Min Födelsedag Idag!

Ska snart hoppa in i badet fullt av bubblor innan 2 kompisar kommer på middag, idag är alltså min 34 års dag! Hurra! Fast jag känner mig som 19 i sinnet och i förmodligen i mognad statiumet ibland, och yngre än 34 vet jag att jag ser ut iallafall när folk frågar. OCH jag måste fortfarande visa ID på systembolaget så behöver väl inte spruta in Botox än på ett tag….
Fick av min pappa som faktiskt kom hit, en parfym Jean Paul Guiltier, en foundation från Chanel, från mamma en hårgrej hår rullar som värms innan man sätter de i håret provar dem just nu! Av E fick jag naglar :=), Jätte stora rosor som kom med blombud! Och en tid den 15 Juli att göra kosmetisk pigmentering av munnen, längtar!!!! Det görs vid två tillfällen med 2 veckors mellanrum det var helt ok pris 2900kr och hon hade diplom och har hållt på med pigmentering sedan 1996 s det känns tryggt!
Känner mig lite gladare idag i sinnet även igår faktiskt och det är bra! Ibland pendlar allt så snabbt …. Nä dags att dyka ner i badet ….. kanske skriver senare ……
Grattis Victoria på Födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0