Så var födelsedagen & här är lite bilder. . .

Födelsedagen var helt Oki, E uppvaktade mig massor, fick jätte vackra rosor, fint kort, och så klart en jätte bra present! Att jag den 15 juli ska få göra kosmetisk pigmentering på min mun, så det blir fin pussmun! har velat göra det länge …

Sedan fick jag lite andra saker som jag lägger upp bilder nedan  på vad jag fick och en bild på min Mon Chi Chi också såklart som har feber idag efter vaccination.







Har provat 2 gånger och den här ger jätte fina naturliga lockar och förstör ej håret lika mycket som en locktång!




Och ett fint kort!





Och princessan …




Och jag och princessan ….





Även om antalet gäster kunde varit mer ( 2 gäster kunde komma i slutändan, vissa avbokade i sista minuten :=/ ) så blev det en lyckad kväll trots allt.

Nu ska jag kliva ner i ett varmt bad och ha egen lugn och ro tid :=)


Ps Känner mig extra kär idag! Vilket gör mig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0