BRÖD

Jag är livrädd, sitter just nu och försöker komma på tusen förklaringar varför jag ej kan gå morgon, och kom på en bra. Så rädd är jag för att slutföra min rotfyllning, sist svimmade jag när hon stack sprutan rakt ner i roten. Fel att ljuga fördröja men jag är så rädd, jag vill bara inte morgon . . . .
Inte efter idag, jag träffade min pappa och BM på stan det var jobbigt visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, eftersom BM:s mamma precis dött.
Pappa lekte med Juni o va glad, det gjorde mig glad.
Jag har en sak jag måste delge, jag älskar att baka, bröd, gärna med olivolja ….. men alla recept jag gjort smakar brödet oftast jäst ….
Jag fick ett recept som jag i dag kan utantill och bakar fler GGR I VECKAN,  som faktiskt är fr 17.00 talet, kolla på hemsidan för programmet så får ni receptet, det jäser kallt över natten på morgonen stoppar man in det o  det bara smäääääääälter i mun, och man kan spara, det räcker i ca 2-3 dagar för en familj på 3 pers, man lägger degen i en for sen in i kylskåpet , sen på morgonen in i ugnen på 175 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0