Lördag kväll

Lugn dag, rensat ur alla små väskor med smink jag har slängde jätte mycket men sparade och hittade säkert 25 skuggor från Make Up Store som jag desinfekterade med alkohol så de håller, och rengjorde alla penslar, efter allt blev det kvar bara de nödvändigaste skuggorna och penslarna . . .  Min Foundation håller på ta slut nu, jag använder en täckande från Chanel som kostar 595kr, vilket e på tok för dyrt, har hört lite om Lancome eller att Mac ska h bra grejer, det viktigaste är att hitta precis rätt färg och det har jag gjort med Chanel, men om nått annat märke har en färg liknande som e billigare så tackar jag, Någon som vet hur MACs foundation funkar? Eller andra tips på foundation som kostar under 600kr så snälla skriv!!!!!????????? Jag har kvar för kanske en vecka bara sen måste jag ha ny. Finns det någon för halva priset blir jag super glad, då har jag pengar över till att köpa nya färger och kanske ett akvarellblock att måla för.

Så ge mig billigare tips ( fast ej HM då jag får utslag av den , har provat)
På efter middagen lekte jag med Juni, hon har börjat sjunga eller nynna fast sång aktivt fast utan rätt text . . . . bara att hon försöker är underbart, och den hon kan är "Fader Abraham" sen klappar hon händer i takt, så den sjöng vi en stund idag.
E var och kollade på Hockey hos en kompis, kom hem sen efteråt ( det märks verkligen när någon är borta även om kort tid) Det fattas liksom ett pussel i själva dynamiken eller kanske i ljudnivån? …..någonting i alla fall .
Hunnit skriva lite ikväll också men jag saknar att måla,
Kanske lägger upp text morgon.
Sov Gott Alla

Kommentarer
Postat av: Jossi

Får lite dålig smak i munnen när jag läser detta. Du köper alltså foundation för 600:- och klagar på att det är svårt att få pengarna att räcka till. Femton ögonskuggor från MakeUp store??? När hade du ett heltidsjobb senast med en heltidslön? Tycker att det är smaklöst.

2011-10-30 @ 13:20:10
Postat av: Victoriavictoria trammer

Ja, som räcker i 6 månader! Och då ska tilläggas att jag inte köper varken hudkräm eller rengöringslotioner och dylikt utan använder tvål och vatten.Mina skuggor har jag haft och samlat på mig länge eller fått i present. jag lägger ut 150kr max i månaden inklusive kostnaden på foundation. Hur mycket lägger du ut i månaden på sång?



Jag har mer än heltidsjobb skulle jag vilja säga om det räknas som jobb att vara mammaledig och ta hand om ett barn dygnet runt?

2011-10-31 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0