Onsdag & Fullt med banan flugor!

Vart kommer dom ifrån? Igår fanns det inga idag flera hundra just nedför min näsa …. vi har inget framme. Jag trodde det var höst nu de borde dö ut, är det fler som har ett harem av dem?
Idag var det lämna på dagis , sen hämta, tiden däremellan gick i ett, det gick ut på städa upp efter frukost byta sängkläder sopa, inte så mycket mer.
Igår fick jag höra en bra sak, alla ni som vill ut och klubba , festa o bara göra vad ni vill och ändå undrar när ni ska träffa den rätta,
Livet pågår mellan disken, tvätten och matlagningen … det är det som ÄR livet, inte de där ljusa guldstunderna då man äter på lyx restaurang eller shoppar, livet pågår emellan det. . . .
Jag tycker det är sant . . .  Allt mittemellan det extra är livet och det man ska leva efter.
Jaghar skrivit en dikt om Kärlek, den kommer rakt från mitt hjärta!
Kärleken är inte färdigskriven, inte i vårt kapitel
Så länge du ser glöden
du ser nyfikenheten
du ser en vilja att vara ett

Så är du ett oskrivet Kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0