Spritter hit & lite dit och är överallt & behöver råd.

Inte orkat skriva sista tiden, haft stenar på axlar och grus imagen på grund av försäkringskassan, äntligen löst nu i veckan, och mina axlar sjönk ner till den position de skall vara i.

 

Har däremot små tankar som blivit små griller i huvudet att jag antingen måste klippa håret, eller färga det brunt, snäääääälla kan jag få hjälp eller tips vad jag ska göra?

 

Sen tänker jag lägga upp bilder på ett läppstiftglans i burk från make up store som jag köpt som är sån härlig vår färg och för oss som inte har så stor mun att man kan ha rött läppstift. Härlig vår färg. Och ett rouge från samma ställe i orange rosa som ger rosen fräscha kinder, kan verkligen rekommendera dessa!

 

 

När jag ändå handlade så köpte jag super fina vår ljusa jeans och en tröja till juni från Hm det vill säga billigt men snyggt ihop!

 

 

Färgen heter ZOL fr make up Store

 

 

Färgen heter Coral Lace från Make up store och är mer orange än på bilden.

 

 

Byxor 149kr och tröja 69kr från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0